Dag nr 2




Nikon D300s + Tamron 17-50/2,8

Dagens aktiviteter, skoteråkande, pusselbyggande och kortspelande.
Börjar dagen med att gå upp runt 8-9 tiden, satt inte på skotern förän runt 11. Ner till byn för att tanka lite dunkar till skotrarna, köpa skoterkarta och kolla in skidliften.
Åka en massa skoter, tyvärr väldigt dåligt med snö, speciellt nere i byn. Åka över åar och bäckar (; Inte kul, det blir extremt blött...
Iaf så tog vi oss upp på fjället, sicksackade för att åka på snön och jäklar vad fort det ska gå ibland, han blir lite hård på handen ibland min kille. Uppe i 100 km någon gång ibland, snacka om fort!
Kameran följde med på ryggen under hela dagen, blev lite bilder men inga höjdare, och vill kunna redigera dom lite mera, för dessa är i princip oredigerade allihopa ni kommer att få se under veckan. Endast loggan ska på :)

Tillbaka till stugan för lite lunch, sen åkte killarna, och jäklar vad glada dom blev efter att få åka själva och leka en massa. Fick se nån film när dom flyger och har sig med skotrarna. Ska försöka få lite bilder på dom när dom leker som mest, och självklart lite filmer oxå.

Själv satt man med Lovisa och försökte lägga ett pussel, duktiga jag lyckades få ihop hela älgen, yeah! Sedan blev det kortspel som då alltid är finne, som jag själv har svårt att förstå mig på. Haha :)

Nu sitter jag vid köksbordet för att få lite 3G nät till det mobila bredbandet och stor del av gänget sitter framför dom få tv-kanaler vi får in, 2 st är även inne och bastar, som inte är det skönaste, men man testade väl typ 5 min innan jag själv sprang ut (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0