Dagens


Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8

Slutade tidigt idag, han med ett rådgivarmöte och var hemma 13.30. Skönt! Nu har vi en plan B om vår första plan skulle skita sig rejält nästa onsdag. Annars har det inte hänt så mycket under dagen, lektionerna har varit chill och det har vart mycket prat om allt mellan himmel och jord på dom (;

Nu ska jag fixa i ordning lite UF grejs, typ visitkort.

Kan även säga att jag kommer under 2 dagar och ungeför 2 timmar per dag att fotografera på min mammas jobb, första gången blir på fredag. Andra kommer att bli tisdag nästa vecka. Spännande! Visar sig om jag får visa er någon bild senare, hoppas på det :)

Ska pilla ihop en inköpslista inför lite saker som kommer att hända framöver, visar er den senare (; Det kommer att inhandlas på lördag, kul! Ska även släppa en ganska stor bomb för er. Som jag har väntat!

Ikväll blev hoppträningen inställd pga sjuk tränare, men jag åker till ridhuset och hoppar Corona iaf, får se vad det blir för något som Jossan börjar plocka fram då jag kommer lite senare. Ska försöka lära pappa hur man filmar, men de kan bli väldigt spännande hur resultatet slutar som... Haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0