Fjällen



Igår styrde vi bilen mot fjällen och Ljungdalen. Åker med pojkvännens familj och kusiner och hela högen känns det som, vi är 10 pers som delar på en stor stuga. Har redan hunnit knäppa lite bilder och mera ska det bli. Igår när allt var inpackat och sängarna bäddade så skulle killarna ta sig en tur med skotrarna. Typ 4 gången jag åker skoter så inget man är van vid (; Men de var inte så farligt, satt bakom E på hans skoter. Fick även köra skoter för allra första gången igår! Haha.
Efter en massa felåkningar och skotrar som fastnat i snön var vi hemma igen för att äta lite tacos och ta det lugnt. Jag lyckades somna på sängen med musik i öronen medan E och D bastade.

Idag har vi hunnit med turer på skotrarna typ 2-3 gånger, lunchtime i stugan och fotat lite bilder. Antar att det blir mera övningskörning för min del, älskling tyckte det var väldigt kul att man har provat (; Resten av gänget retas med att jag ska lära mig svänga åt höger idag, vänster på tisdag och sedan 8or på onsdag. Haha! Det visar sig, men får säga att E kör en aning snabbare än vad jag gör med mina 20 km/h (;

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej:)

Vet inte om du sett att du vann tävlingen hos svensk ridsport?:) http://www.facebook.com/pages/Svensk-Ridsport-AB/104692566236998

Tänkte eftersom du är i fjällen:) Grattis!:D

2012-03-27 @ 10:34:53
URL: http://qviickens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0