Inköpslista



Idag åker jag och E till Valbo för att shoppa lite. Tänkte att jag skulle springa in på Hööks då och inhandla lite bra saker som kommer att behövas inom snart framtid.
Nummerlappar får man aldrig för många av (; Och spöt har jag lite beslutsångest om jag ska köpa i blå eller röd, det visar sig då hur det blir. Trimkniven kommer att behövas när jag ska tunna ur Coronas man, annars går det inte att få till några knoppar! Har även fyllt på listan med hästgodis och pälsglans (;

Sedan har jag även kollar in detta snygga Lami-cell set, sjukt najs! Tror att Corona skulle passa mycket bra i det :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

gud så snyggt schbrak och luva :D

2012-03-18 @ 22:10:50
URL: http://brusboskogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0