Lugn skrittur



Skolan tog lång tid och jag kom iväg till stallet senare än vad jag hade tänkt från början. Gjorde i ordning Corona och började sedan skritturen. Det var is överallt. Efter ett tag kom vi ikapp en söt vit häst med ryttare, så vi slog följe med dom. Eftersom att 2/3 av vägen var täckt med is blev det inte mycket till arbete och övergångar. Så vi fick nöja oss med att skritta mestadels av turen och sedan trava helt kravlöst sista biten hem ungefär.

Men det var en mysig tur, man behövde juh inte rida själv för en gångs skull (;

Kommentarer
Postat av: my

det är ju mysigt att bara sitta och åka ute :D

Igår så red jag ut med min ridgrupp och det var 10 i 7 och det var mörkt men månen lyste så mycket att det blev ljust ändå :D Det är jätehäftigt :D

2012-03-07 @ 10:04:25
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0