Skritt på 2 damer



Var i stallet 9 i morse, började med Rayona. Hon var extra mysig i stallet och skulle bara bli kliad i huvudet och slicka på ens händer. Så söt! :D
Skrittade iväg på henne, hon hade mycket bjudning i jämförelse med vad jag känt på henne innan. Så hon knatade på, och jag satt där uppe som en mygga och försökte få henne att lyssna på mig (; Haha. Efter lite övertalning så gjorde hon fina skänkelvikningar och så checkade jag gas och broms som funka bra.

Corona blev det sen, hon tyckte det var suuuuuper tråkigt attbara skritta. Så hon hittade på egna spöken att bli rädd för, typ träd, vägen, högar med grenar osv. Så hon hoppade runt och töntade sig. Tror hon är lite övertaggad (; Skulle vara bra att få komma till ridhus och rida av henne lite, hon har samlat på sig en massa överskottsenergi nu några dagar. Oops, inte kul att galoppera på henne sen (; haha.

Sen har jag även en hoppträning inplanerad igen, någon som känner sig manad att följa med och fota/filma? :)

Kommentarer
Postat av: jossan

Kanske kan fixa det ja;-)

2012-03-07 @ 14:14:07
URL: http://josefineepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0