Snabbis

Kör en snabbis om vad jag ahr gjort de senaste dagarna, så ska jag se till att bli bättre på att uppdatera er (;

Måndagen var det skola, fick gå från sista lektionen för att jobba med UF. Jag åkte direkt till stallet för att rida en tur på Corona, för att resten av kvällen sitta och planera och fixa inför mässan.

Tisdagen var det UF arbete hela dagen i skolan, vi fick väldigt mycket gjort. Hämtade även våra tröjor till mässan. På morgonen var jag även till skolköket och fotograferade igen. Många bilder blev det!
Efter skolan åkte jag hem för att fixa med bilder och plocka i ordning mycket som skulle med till mässan. Blev en stoor hög i hallen (;
På kvällen åkte jag och pappa för att hämta C och köra vidare mot TiRK och hoppträna. Markarbete var det fokus på och det behövdes verkligen, för mig. Fick så många bra tips av Linda, har så mycket att tänka och träna på. Så kul! Tränningen gick super för den delen med. Pappa hajjade inte det där med att filma denna gång, så det finns några få filmer som jag tänkte klippa ihop på den sista övnignen vi gjorde.

Onsdagen var det mässa. Våga Vara Egen mässan. Vi kom dit i bra tid, fick upp montern och så rullade det på bra. Vi fotade och delade ut visitkort, många var med i vår tävling. Så det var verkligen kul!
Senare på eftermiddagen var det dags för prisutdelningarna, och vi hade chans på placering i Bäst i Tierps Kommun, och otroligt nog vinner vi den! Helt sjukt! Så glad att vi vann!

Och det var en sammanfattning av det jag har gjort, hoppas ni kan förstå att jag inte har haft tid, men nu ska jag bättra mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0