En hel del har hänt

Har haft lite dålig motivation till att blogga och allt annat i livet just nu. Men hoppas att det vänder snart. Orkar inte med detta heller. Har fattat ett beslut och ett annat ska göra det bättre, men allt kommer att ta sin tid och ni kommer inget att få veta förän allt är klart. Men inget bestämt, inget mera jag kan säga heller.

Under dagarna som gått har jag hunnit med en del ändå. Bello har tagit det lugnt i veckan, vilodag, longering och uteritter. Dessvärre kändes han konstig i högersidan igår, så han kommer att få vila idag fredag och kanske lördag med. Och jag får hoppas att han inte blir allt för galen på söndag när jag hoppar upp igen (; haha.

Men nu kan ni få se med bilder och lite text vad jag har gjort.

Jag har målat lite pyssel till stallet. Har även fixat en till grej, så fort färgen har torkat och de har hamnat på väggen ska ni få se de! kommer bli så grymt snyggt :)

Igår torsdag var det marknad i Tierp, så jag knallade där med mina gamla klasskompisar. Mysigt! Det inhandlades godis och mängder av strumpor!Nu slipper jag ta älsklingens strumpor (;

Mamma fick hem Oriflame paket och jag har då fått en parfym och en bodylotion. Nu kommr man lukta gott!

I onsdags lyckades jag för första gången med pannkakor! Sist hade jag inte riktigt tålamodet och älsklingen fick ta över. Men denna gång, smaskens!

Och igår sprack mina älsklingsbyxor! Buhuhuhuuuuuuu!!!
Så det är ett stort och fint hål i dom, men har juh andra, så ska inte gråta för länge över dom (;
 
Sen har jag även tagit emot beställningar, pratat med en dressyrklubb och ev startat samarbete och annat roligt med fotograferandet! Superkul verkligen.
Skolan är även den igång, som vanligt. Hade matteprov som jag failade på, som ska göras om idag. Och hoppas på det bästa. Engelskan ska göras även den, men Sara är ganska bra på att ställa in våra träffar för att plugga (; Haha.
Har varit till älsklingens föräldrar och hälsat på, mamma träffar jag varje dag typ. Pappa mmin fick sig en ång träff i går kväll, med prat om en rolig sak som ska hända.
Jobb har sökts och flera ska. Håller på att skriva om mitt personlinga brev och CV för att kunna söka ännu mera och förhoppningsvis lyckas få tag i ett jobb väldigt snart. Det har blivit lite bråttom med det.
 
Nu har ni fått ett lååångt inlägg om vad som har hänt i mitt liv, har säkert glömt något men ett sammandrag, ha det så trevligt så länge! Ska försöka bli bättre på att blogga, har nåt inlägg på G att skriva :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0