Förnyelse

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Idag fick jag hem mina nya bilder, skickade efter som i måndags(!!) galet så snabba som var denna gång. Väntar bara in bilderna som är i storlek 20x30, då en ska vi ha i lägenheten och den andra är en beställning och ska skickas vidare. Blev så grymt nöjd med de 3 bilderna i ramen på bilden. Tycker att de passa in så sjukt bra! Min kille är en äkta vintergrabb, allt med vintern är bäst enligt han. Speciellt att åka skoter (; Blev en fullträff helt enkelt!
 
Idag har jag även varit i skolan, räknat matte och jag vill redan hoppa av. Skitsaker. Varför måste man lära sig detta? Jag kommer garanterat aldrig att använda det igen...
Har även hunnit med att springa en snabbis till ICA, även Hemköp har fått sig ett besök. Vl
äl hemma har jag ringt lite samtal men ingen har nappat på nå bra. Synd. Får fortsätta leta, ingen superpanik, men kan vara bra att få det gjort snart (;
 
Har t o m hunnit med att diska! Min favoritsysselsättning... Men nu är det mat på G, killen kommer hem snart och då ska allt stå på bordet för att jag ska hinna iväg till hästen. Tur att man hittde en bra massör, hon kommer dagen efter att man ringer. Perfekt! Så kl 18 ikväll får min andra kille lite finare kropp. Lyckos min första kille, som  får massage genom jobbet. Typiskt mekaniker att slita ut sig så de får gratis massage (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0