Schockmöhle och MH

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Nu får ni bättre bilder på ina nya snygga stövlar!! Så grymt snygga men jag håller på att gå in dom fortfarande plus att jag smörjer dom lite då och då för att få dom lite mjukare. Har ännu inte hunnit rida med dom men det kommer (; Stövlarna är även Mountain Horses krokodilmönstrade och inte Pioneernas!
Tränset är det jag vann i Skara Hästsports fbtävling. Det blev ett Schockmöhle Paris med silvrigt pannband. Så grymt snyggt! Man jag kommer tyvärr inte att få användning av det. Så om någon är intresserad av att köpa det, så mejla mig på [email protected] :)

Kommentarer
Postat av: my

varför ska du sälja det? :OO

Svar: För att det är ett dressyrträns och jag kommer inte att ha någon användning av det. Då säljer jag det på en gång innan det har blivit använt :)
Linda Enarsson

2012-10-26 @ 19:35:20
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0