New Yorker

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Som jag längtat, och inte kunde jag bestämma mig heller. Men jag har inte shoppat kläder till mig själv på månader, köpte ett par jeans för att ens ha ett par byxor men inget mera. Så idag inhandlades det 3 toppar som ska användas flitigt i sommar. Alla 3 är helt underbara! Stod inne på New Yorker och valde mellan dessa 3, kunde tyvärr inte bestämma mig så fick bli alla. Nu blir det snålt med shopping tills jag fått in lite lön. Älskar att veta att de är 2 löner denna månad, olika datum och med 2 veckors mellanrum. Jag älskar livet just nu!

Kommentarer
Postat av: Marie Krüger

Den gröna har man ju spanat in! Dock protesterade plånboken när jag ville köpa den :(

2013-04-06 @ 00:29:37
URL: http://mariekruger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0