Gult är inte fult

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
För ett bra tag sedan, så köpte jag ett gult schabrak begagnat från Tradera, dessvärre kom paketet bort hos Posten och jag blev väl inte allt för glad. Men nu i går kom det äntligen fram! Så sjukt glad!
 
Jag hade benlindor sedan tidigare, elastiska, men schabraket fattades. Så nu fattas en snygg gul tröja till mig för att göra outfiten komplett. Men det är ingen brådska, just nu är man överöst med kläder för att klara kylan, så nu blir det inte mycket till outfit (;
 
I alla fall gick ridpasset väldigt bra! Hon började med att vara sjukt stark, uscha vad jag känner dåligt samvete för att jag inte har kunnat rida ordentligt. Men efter en massa jobb, halter och halvhalter, övergångar och sidvärtsrörelser så började hon ge med sig och kom ner otroligt fin i formen. Lyckades rida in på en väg där det var jägare ute. Oops! Men dom var trevliga och tyckte jag hade en väldigt lugn och fin häst :)
 
Sånna klockrena halter i traven, och vilka övergångar mellan skritt - galopp och galopp - skritt. Amazing! Vad denna häst kommer att läa mig så otroligt mycket! Nu ska jag bara försöka få till en dressyrträning, jag håller tummarna att tränaren kan samma som mig nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0