Mera tävlingar

Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
Sitter och planerar en massa tävlingar igen. Har ändrat om, flyttat och ändrat mig ännu en gång. Shit, de tär inte enkelt att välja tävlingar jämt. Dom som är nära eller de som är lite större, den mindre klubben eller den med bästa förutsättningar. Galet.
Men nu har jag mejlat iväg till 2 klubbar som jag tänkte besöka i februari och mars. Otroligt vad det är dåligt med klubbar som är hyffsat nära, har bra ridhus och som man vet fungerar. Men som sagt, 2 klubbar har blivit tillfrågade och jag hoppas på 2 ja. Då har jag 4 tävlingar bokade! Härligt :)
 
Ska ta och kolla hur många av alla som jag tänkt åka till som är med i Equipe, mycket smidigt att bara lada upp bilderna och sedan få betalt (; haha.
 
Och denna gång har jag lyckats bra med att dela upp med hoppning och dressyr, som häst och ponny tävlingar. Könns bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0