Tuff stängning

Nikon Coolpix s3300
 
Ganska så precis hemkommen från min sista stängning, och det med besked. Det började som en lugn kväll och vi hoppades och trodde på att den skulle förbli så. Men ca kl 23 så får vi rull i driven och jag fick en kö som aldrig tog slut. Helt sinnes. Så blev sisådär 30-40 min övertid, jag delade ut sista maten 00.10 och då stänger vi kl 00. Men såna stängningar ska man ha med (;
 
På vägen hem så hade det hänt en olycka på E4an, vi var där bara någon minut efter att det hänt, skrämmande. Vi mötte polis, ambulans, brandkår och räddningstjänsten sista biten hem .Vi stannade såklart men allt var under kontroll som vi förstod det så vi åkte vidare. Men vilka tankar man fick på vägen hem. Usch.
 
När jag sedan fick hoppa in i min lilla svarta fara så hinner jag bara ut från parkeringen så ser jag ett vildsvin, för första gången i mitt liv, har jag nu sett ett vildsvin. Och jag kommer somna så * hårt i natt, helt D.Ö.D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0