2 hästar på en gång

Idag har jag ridit 2 helt underbara hästar. Började att rida en tur i skogen på Corona med Linda på Leona. Mysigt! Och något pigga hästar hade vi (;
Sedan hämta hem Rayona från sommarhagen och ta hem henne till stallet, fixa i ordning och iväg till ridbanan för lite hoppning. Blev en linje med räcke - oxer och sedan ett kryss för uppvärmning. Linda red såklart till en början, Rayona hoppade super! När hon kände sig klar fick jag hoppa upp på R och ta mig några varv. Och jag kan inget annat än säga WOW. Vilket jobb Linda har lagt ner på R! Jag är så imponerad, när jag själv red henne för 1,5 år sedan så kan jag nu inte riktigt förstå att det är samma häst. Hon har blivit så otroligt fin!
Så otroligt glad att jag får rida med Linda och hjälpa henne med hennes 3 underbart fina hästar!

Kommentarer
Postat av: my

Roliga men nästan likadana namn, Corona, Leona och Rayona ;)

Svar: Men det är även tanken då Corona är mamma till Rayona och hon är mamma till Leona. Så det är 3 generationer i stallet (;
Linda Enarsson

2013-06-04 @ 20:44:31
URL: http://monkiapa.blogg.se/
Postat av: my

Jaha kul :D

2013-06-05 @ 08:15:07
URL: http://monkiapa.blogg.se
Postat av: Linda Näsbom

Kram

2013-06-19 @ 23:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0