Finally i got you!

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Äntligen! Har kollat på dom där snygga klackarna i evigheter, längtat tills lönen kommit och hoppats på att de blir lite över så att jag kunnat få dom med mig hem från stan. Men det slutade med att jag klickade hem dom från Internet och då även på rea, känns så sjukt bra!
Det blev även ett par svarta ballerina och röda tygskor. Så nu har jag flera skor att välja mellan. Skönt.
 
Igår var jag även till stan för att leta upp mig en fin klänning, och klänning blev det som sista köp i den sista butiken innan jag åkte hem. Den invigs nästa helg om vädret tillåter. Sedan blev de 2 toppar och när jag kom hem såg jag att allt var i blått...
Blev även ett inköp av skjorta till mannen min, übersnygg är den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0