Tävlingsfotograf på följande

Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
Jag har mina samarbeten med klubbar och jag har en relativt bra tävlingsplanering för våren och sommaren. Så jag tänkte berätta för er vilka tävlingar jag kommer att besöka så länge inget jobb eller sjukdom hindrar mig.
Det är alltså tävlingar där jag vet att jag ska till som kommer att skrivas i listan, flera tävlingar kommer eftersom jag pratar med tävlingsledaren ang just den tävlingen. Inväntar svar från 2 klubbar tex.
Ska ni tävla på någon av dessa ställen?
 
6-7 april - Björklige Ryttarförening
12 & 14 april - Högbo Ridklubb
(21 april - Jälla Hästsportförening)
 
4-5 maj - Tierps Ryttarklubb
9-12 maj - Högbo Ridklubb
24-26 maj - Tierps Ryttarklubb
 
15-18 augusti - Tierps Ryttarklubb
24-25 augusti - Uppsala Dressyrsällskap
 
21-22 september - Tierps Ryttarklubb
 
12-13 oktober - Högbo Ridklubb
 
9-10 november - Högbo Ridklubb

Kommentarer
Postat av: Madde

Det är en hopptävling på jump club den 11 maj som du borde vara och fota på ;)

Svar: Kan tyvärr inte åka till jump club den helgen då jag har annan tävling inplanerad. Tyvärr har jag dåligt med ponnytävlingar överlag så ska försöka ändra om lite i planeringen för att få in mera ponnysar :)
Linda Enarsson

2013-04-09 @ 22:35:13
URL: http://maddefoto.blogg.se/
Postat av: Ellah

Kanon Linda jag ska tävla med Ariel på UVF så då vill jag ha massa bilder jag kan beställa sen! :)

Svar: Buhu! Jag fick jobb den dagen så kan inte fota! Tår i ögat :'( Hade så velat ta den tävlingen men nu sket det sig... Kaaanske att jag kan ta första klassen. Hmm (;
Linda Enarsson

2013-04-15 @ 08:39:34
Postat av: Ellah

Jag hoppar bara första klassen så vore jätte kul om du kunde komma och fota då! Behöver lite bilder till vårat nyrenoverade sovrum ;)

2013-04-22 @ 16:27:01
Postat av: Irma :)

Vad kul jag ska tävla på högbo den 12 okt :D

Svar: Den planeringen är för förra året, så tyvärr. Har inte Högbo inplanerad :)
Linda Enarsson

2014-09-01 @ 16:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0