En av mina favoriter

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Nu när vintern står utanför dörren mer än någonsin, när det är minusgrader fram till 10 på förmiddagen och det är frost i gräset, kände jag att det var dags att tjocka på damen lite. Så hade beställt en till liner i 200 g till mitt HW-täcke. Så igår fick det sättas på under täcket och nu får hon det varmt och gosigt!
 
Och när jag har kollat in Karins videoinlägg om hennes favoriter varje månad blir man inspirerad att göra något liknande! Dessvärre är jag inte den bästa på att filma och klippa ihop det så jag nöjer mig med bilder (; Så nu får ni en bild på mitt favorittäcke, Horseware Amigo Bravo 12, ofodrat men som jag nu har liner 200 g i. Perfekt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0