Fina morgon


Solen skiner, första gången på väldigt länge känns det som. Men det är kanske inte så konstigt när det varit -3 grader, iaf nu på morgonen när jag gick upp.
Så jag var uppe tidigt för att släppa ut hästarna i morse, pigg och glad (; Ungefär samma med hästarna kan man säga. Borsta lite på damen och så ut i hagen, mocka och göra allt i ordning för att sedan stå och titta på hästarna ett tag innan jag cyklade hem. Mysigt!
 
Har nu hunnit med att plocka undan lite från golvet i lägenheten. Ojoj, man är borta några dagar och det ser ut som att en bomb har slagit ner. Inte illa lixom! Har en del kvar att göra, men ska nu ta mig till jobbet för att ta mig an ett 11-20.15 pass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0