En häftig outfit

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
för någon dag sedan klädde jag min dam i gult. Från topp till tå. För även jag hade en gul tröja på mig. Så häftigt! Kände för en massa färg och gult är så sommrigt och fint! Fast jag kan lika väl ha varit kycklingen vid påsk, attans att den redan är över då.
 
Schabraket är från Hansbo, otroligt stort i storleken och jag har fått tag i det begagnat så vet inte vart de går att köpa. Benlindorna är det lika för, hittade begagnade så vet varken märke eller vart de går att köpa. Men häftigt var de! Mitt linne jag hade på mig är från Gina Tricot om jag minns rätt. Typiskt att jag inte alltid fastnar på bild, fast det är även ganska svårt när det är jag som fotar. Hah.

Kommentarer
Postat av: my

Mörkbruna hästar passar så bra i knalliga färger :D

Svar: Visst gör dom?! Så kul att matcha också! :)
Linda Enarsson

2014-05-02 @ 16:58:07
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0