Ett bra första ridpass

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Min dam var glad att se mig... Haha, Älskar att min tjej är så duktig på att gäspa nästan på beställning, känns det som i alla fall.
Hade utsläppet på morgonen så fick hälsa på alla hästarna igen, så skönt! Älskar detta. Dessvärre regnade det hela morgonen och regnar fortfarande. Typiskt. Men efter att alla hästar var ute blev det mockning, fix av mat och sopa stallgång. Börja plocka fram det som skulle användas till ridningen och hämta in min fina dam.
 
Red ett kanonpass på tjejen som första dag efter denna vecka. Men det kändes att man inte ridit på "ett tag" oxå. Gjorde en massa basic övningar, som öppnor, slutor, tagen bakdel, övergångar och tempoväxlingar. Och hon var så fin, så fin. Mmh!
 
Och för en gåns skulle kan ni få Corona outfit.
Sadel - Prestige | Träns - Dyón | Pannband - Kyro Riding Gear | Schabrak - HV Polo | Graman - Okänd | Benskydd - Hööks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0