Som julafton

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
En sådan tur att jag var hemma en sån här dag, telefonen ringer och en man säger att han står utanför min port och har ett paket till mig. Inte lätt att ha portkod jämt för stackars budgubbar. Ner sprang jag och fick se ett stort grått, men platt paket. Och såg att den hade trasat sönder lite i hörnet och kunde skymta mina nya täcken. Eller mina, Coronas ska det bli. Så nu har min dam 3 st nya täcken till sommare. Ett ofodrat, ett 50 g fodrat och ett flugtäcke. Nu fattas bara ett Rambo Original med hals så är nog min garderob ganska så komplett får jag säga. Så nöjd!
 
Nu drar jag mig till stallet för att lunchfodra hästar, mocka och fixa mat till min egna och två hästar till och sist prova alla täcken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0