Strålande sol hela dagen

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Idag har varit en bra dag, men den har varit för bra för att vara sant, för på min lediga dag ska jag nu åka in och jobba. Allt går inte som man jämt tänkt sig.
Det som hunnit med under dagen är att städa hela lägenheten, tvättar och stallet. Har mockat fyra boxar och fixat mat till alla. Har även mockat ut en kärra från Coronas hage, och det är många kvar dessvärre. Men flera han jag inte med. Sedan blev det att prova täcken. Yippie! Alla satt som en smäck. Mycket bra.
Har även hämtat ut två paket på posten, ett från Oriflame och ett från Börjes.
 
Men bilder på alla täcken osv får ni i morgon. För nu ska jag åka till stallet igen och plocka in lite hästar från hagarna. Sedan åker jag mot jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0