Charmigt ful

Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
Hon vet hur man blir snygg på bild min dam. Alltså... Haha.
Var uppe tidigt i morse för att ta mig till stallet och utsläpp av Corona. Morgonfodrade även Flipi och Diana. Sedan blev det mockning, sopa stallgången, städa bås, tvätta benskydd och prata med A-C.
Hem, hämta plånbok som jag såklart glömde för att åka ner och tanka bil, för att sist ta mig till farmor och lämna tillbaka bilen och sitta där och prata en massa.
 
Alltså en väldigt trevlig början på denna dag!
 
Nu ska jag göra mig i ordning för att åka en snabbis till Tierp, igen. Sedan blir det eventuellt dressyrträning, annars rider jag lite lätt på en åker i dressyrsadeln. Tagga dressyrtävling nästa helg... Ska nog försöka hinna med att handla lite mat och knåpa ihop en snabb smörgåstårta. Ja, denna dag har att erbjuda en hel del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0