Erica och Corona

Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
Idag var det Erica som satt på min häst. Då min rygg fortfarande skriker av smärta så kände jag att det var tryggast så för min egen del. Hon rider även i morgon som det låter.
Jag började med att longera Corona, då hon vilat i tre dagar och brukar då inte kunna hålla sig på marken så kändes det säkrast för Erica. Och Corona gjorde vad? Jo ingenting. Hon lydde minsta vink och galopeprade nästan på stället utan anledning. Fin, japp. Men knasig. Haha.
 
Sedan var hon otroligt fin även vid ridningen, så det kändes skönt. Då behöver jag inte oroa mig när jag sitter upp senare i veckan. Jag tackar och bockar till Erica som vill sitta upp på min häst och rida när jag inte är fullt återställd efter avramlingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0