Hööks katalogen

 
Äntligen har även jag fått Hööks katalogen! Men det tog bra lång tid...
Så nu har jag hunnit kolla igenom den lite mera ordentligt och hittat dessa godingar som jag verkligen gillar från denna katalog. Fleecetröjan ser supermysig och gó ut att ha i stallet denna vinter. Nya snygga pannband hade inte suttit fel, båda dessa är rysligt fina!
Ett par ridstrumpor i spets är väldigt läckert! Speciellt på tävling.
Ett dressyrschabrak behövs, och lila är verkligen min färg på vintern. Så detta snygga skulle sitta fint in i Coronas schabrakgarderob!
 
Någoot speciellt som ni själva skulle vilja ha? Har ni kanske skrivit ett inlägg om era favoriter?
Länka gärna bland kommentarerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0