Leta längre bak i arkivet

Tidigare i veckan fick jag en bildbeställning av en privatperson som ville köpa en bild från 2009. Hon visade bilden i mejlet som hon vill köpa, för hon hade inte kunnat hitta bilden i mitt arkiv på hemsidan. Spännande tänkte jag och sätter igång hårddisken och börjar leta. Hittar på bilden till slut och kan svara tillbaka,
 
Men det jag började fundera över var hur hon hade hittat bilden, då den är tagen från min förra blogg. Och hur hon lyckats hitta min mejladress. Så jag provade att googla mitt namn, och gissa vad som kom fram.
 
 
Det var faktiskt mycket roligt att se att både min blogg och foto är något som folk söker på. Just när det gäller mitt namn! Faktiskt positivt överraskad måste jag säga. Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0