På bete och blir rund

Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
Tidig morgon för min del, uppe vid stallet kl 07.00, för att släppa ut Corona i hagen. Mycket glad dam!
Sedan upp till stallet igen och mockade boxen, på en gång. Så är det gjort och jag slipper tänka på när jag ska ha tid för det. Pysslade och fixade lite, tog bilder på Corona, funderade och sedan åkte jag hem igen.
 
Nu ska jag upp en sväng till och titta till henne och att hästarna har vatten i hagen. För vi är på väg vidare för kräftskiva, och Corona har sin vilohelg så det blir mat, mat och mat för henne idag. I form av gräs såklart. I morgon kanske vi tar oss en promenad, men det är den träningen hon får en sån här helg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför sover hon inne? (:

Svar: Hon har sovit inne för det blev väldigt sent innan massören var klar och Corona får inte bli kall fort. Så då fick hon vara kvar inne och ha det varmt :)
Linda Enarsson

2014-08-16 @ 20:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0