Planerade tävlingar

Foto: Bella | Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
Har funderat ett tag på hur det ser ut med tävlingar i höst. Och har kommit fram till detta i skrivandes stund.
 
(7 augusti - Uppsala PK, LB:1 & LA:1)
16 augusti
  - Tierps RK, 1 m
30 augusti - Björklinge RF, LB:2 & LB:3
31 augusti - Håbo RK, 90 cm & 1 m
 
13-14 september - Träningsläger
21 september - Tierps RK, 90 cm & 1 m
 
5 oktober - Lurbo RK, 90 cm & 1 m
12 oktober - Jälla HSF, vet ej klasser
19 oktober - Högbo RK, 90 cm & 1 m
 
9 november - Lurbo RK, 90 cm & 1 m
 
Som ni ser är det rätt många tävlingar, och som alltid är inte allt bestämt heller. I augusti har jag inte anmält till Björklinge då den inte är ute ännu, men annars är augusti och september redan spikat och anmält.
Resterande av månaderna får vi se hur det blir. Allt beror på resultat och dagsform. Vet inte om det blir exakt dom klasserna heller, hade gärna velat starta 110 innan årets slut men heller inget jag kan garantera. Annars får det bli nästa års mål. Så det är mycket som ska klaffa och funka innan man väl åker iväg på en tävling. Så jag håller tummarna!
 
PS. Jag har lagt in både dressyr och hoppning i höstens planering, den 12e på Jälla är en dressyr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0