Resultat Björklinge RF

Foto: Stina | Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
Såhär kan man se ut under en ökad trav på framridningen! Sånt påskjut bakifrån att jag inte klarar av att sitta ner, så stigbyglarna far åt alla håll. Men övning ger färdighet!
 
LB:2 - 57.83%
En supernervös Linda satt på en nervös Corona och det resulterade i en liten pannkaksritt. Men då var det gjort! Corona gick ur formen många gånger och jag lyckades inte att hålla henne kvar. Men det var sjukt mycket bättre än min första tävling. Så nöjd men ändå inte.
 
LB:3 - 56,06%
Så mycket bättre! På framtidningen. Jag kunde rida Corona för jag var inte lika nervös till denna klass. Skönt det andå. Men nervositeten kom tillbaka när jag gick in i ridhuset och collecting ring. Så något hög i nacken blev hon. Men red ett bättre program och satsade mera i det mesta. Dessvärre syntes det inte riktigt i procenten på hur det kändes. Men men, inte alltid det är lätt och blir som man vill.
Framridningen var kanonbra! För då var jag inte nervös alls, faktiskt. Så vi tränade på ökningar och därav denna snygga bild. Corona vet hur man gör!

Kommentarer
Postat av: my

Hon var sjukt snygg på bilden :D

Svar: Tack! Mycket fin! :)
Linda Enarsson

2014-08-31 @ 11:27:43
URL: http://monkiapa.blogg.se/
Postat av: Tove

Ni kommer bli riktig vassa på dressyrbanan så småningom! Bara Corona slutar att envisas med att ha näsan "där upp" så kommer ni få jätte fina poäng! :)

Svar: Usch, de känns som att de kommer ta lång tid till dess!
Linda Enarsson

2014-08-31 @ 19:34:00
URL: http://ttie.blogg.se
Postat av: Anonym

Men går hon inte bakom lod på bilden?

2014-09-02 @ 14:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0