Show i Lövstabruk

Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
Här kommer lite bilder, som jag lite snabbt har hunnit kolla igenom och som jag tycker ser rätt bra ut för att visas. Haha. Okej, vissa vär nog rätt bra för att visas. Lite stolt faktiskt!
Idag var jag och sambon till Lövstabruk där det var show med Amerikanska Miniatyrhästar, så gudomligt söta! Jag vill ha en själv.
 
Och det kommer komma flera bilder från denna dag, jag har inte hunnit gå igenom alla bilderna och jag är redan på väg bort igen. Så dessa bilder valde jag lite snabbt bara! Så det finns någ flera godbitar till bilder kvar!

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Fina ponnyer :)

Svar: Visst är det :)
Linda Enarsson

2014-08-16 @ 22:09:18
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Matilda

Helt underbara bilder! Gillar speciellt ljuset i den sista, snyggt! :)

Svar: Tack så jättemycket! Jo, den sista är min favorit :)
Linda Enarsson

2014-08-19 @ 14:57:46
URL: http://pafyrahovar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0