Taggar hoppträning!

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Gårdagens ridning var bra, hon kändes otroligt fin, så jag hoppas att det håller i sig till idag.
Vi var även blåa och gröna, mycket snyggt! Hade även gramanen mellan frambenen och det blev stor skillnad på hur jag kunde rakrikta henne. Red på en äng och hon trampade på bra. gjorde övningarna väldigt bra, stor skillnad det har blivit på mitt hjärta ♥
 
Nu taggar jag om till hoppträning ikväll. Bästa Stina kommer att följa med för att fota, ska försöka få henne att filma något med.

Kommentarer
Postat av: Ronja

Jättefina bilder! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Linda Enarsson

2014-08-11 @ 17:57:42
URL: http://roonjahultman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0