Ge upp, ramla ihop och kom igen

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Bara för att jag skrev tidigare i veckan om rutiner, så ändrade jag dom idag. Ridhuset var bokat och det var bara att hinna med ridningen innan den tiden. Så de blev Corona först denna dag. Väldigt sällsynt och ovanligt.
 
La ut två bommar på marken längs med medellinjen, för att kunna galoppera på volt över dom. Men de blev inte som jag tänkte mig då vi blev lite många i ridhuset, då det var flera än jag som tänkte rida innan träningarna.
De var lite av och på. Så i morgon ska jag rida med gramanen för att få bättre kontakt, det kan ju även vara jag som gör något. Och när jag använder mig av graman blir hon så mycket lugnare, stadigare och mera balanserad.
Kände att jag inte klarade av att lugna ner henne idag, så valde att avsluta då i stället för att fortsätta tragla och allt kanske blir värre av det. Så ibland får man känna sig besegrad för en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0