Lite blött skadar inte

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
En blöt uteritt med Erica på Kurant idag, vi red i snön! Vilken lycka!
Corona var hård och envis, som en åsna. Men jag försökte vara envisare men vet inte riktigt vem som vann... Det blev väldigt lång framskrittning och sedan en del trav för att sedan skrittjobba igen och rida hem. Trevligt med sällskap!
 
Efter ridturen blev det att smörja, både sadel och träns, hänga upp täcke och benskydd på tork. Kom fram till att det behövs en ordentlig smörjning av all min utrustning, får se när jag får lite tid över och kan sätta mig en stund.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Gillar verkligen din blogg! Och åhhh sadeln... Hade en sådan till min ponny, älskar den så mkt! Passar tyvärr inte min storhäst. Annars hade jag lätt haft en sådan nu med! Kram :)

Svar: Tack så mycket! :) Min älskade sadel, skulle aldrig byta bort den mot något! Så underbar att det inte finns ord (;
Linda Enarsson

2014-12-21 @ 20:14:37
URL: http://riderstory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0