Shopping SIHS

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Mässan var en riktig besvikelse på SIHS, det var små montrar och litet utbud. Men såklart kom jag hem med några saker ändå. Det blev lite trotsshopping på ggrund av att jag inte hittade exakt det jag var ute efter. Haha!
Första köpet blev en röd KL tröja, såååå snygg! Har letat som en galning efter just den tröjan och så hänger den inne på Börjes och bara skriker efter mig. Ingen tvekan på köp där inte.
Sedan hamnade ett par bakskydd i en påse från Charlies. Även det snygga schabraket därifrån. Men som jag trotsshoppade då jag ville ha ett marinblått tävlingssett, och såklart fanns det inget snyggt.
Ett lackat pannband i röd och vit, mycket snyggt till ett väldigt bra pris! Även det var lite trots, ville ha ett med silverstenar enbart för att ha vid tävling.
Sen blev det bara sånt där nödvändigt. En stallboken för 2015, maskkontroll x2, då det var mässpris och vi träckprovar hästarna i stallet två gånger om året. Sist en termosmugg från Agria, som ska med till stallet för att kunna dricka te nu i vinter.
 
Så jag är nöjd med mina inköp, men är ändå missnöjd då jag inte fick med mig det jag mest sökte. Men men, letandet fortsätter! Och nu tillkom ett träns med lackad nosgrimma, har redan ett på g!
 

Kommentarer
Postat av: Marica

då är vi två som tyckte mässan var en besvikelse, inte alls stor och inget utbud... så enormt tråkigt!! mässan var garanterat bättre när allt höll till på globen!

Svar: Mässan var bättre på Globen, helt klart. Men allt annat gillade jag bättre med friends :)
Linda Enarsson

2014-12-02 @ 10:53:58
URL: http://maricalindbeerg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0