Väl ute, så kommer regnet

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
När man har blivit klar i stallet, med mockning och Corona står beredd med träns och täcke för en uteritt i skritt. Jo men självklart ska det börja regna när man preics sitter upp. Så de var bara att rida iväg i regnet. Corona uppskattade ritten mycket!
 
Nästa vecka kommer en hel del att hända, Corona kommer att rakas, en sadel ska provas ut och jag ska ringa om tid för koll av sadel. Sedan planerar jag att ta några språng, alltså hoppa. Jag jobbar inte speciellt mycket den veckan, så jag knölade in allt på en och samma vecka, mycket på samma dag. Haha! Men det ska bli så skönt när allt är redo. Kom nu på att jag måste ringa hovslagaren också. Bra koll! Längtar verkligen efter nästa vecka, så mycket spännande och roligt som händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0