24 februari 2014, Corona

Nikon D300s + nikkor 35mm/1,8
 
Kämpigt att ta sig upp ur sängen i morse. Jag vill ha sovmorgon!
Men upp till stallet för att släppa ut lite hästar. 8 plusggrader på morgonen så min dam fick ha 100g linern i. Det blir perfa. Börja fixa lite mat till hästen, sopa stallgången och fixa. Börje kom med transporten och min dam fick gå in för att bli ren och påklädd. Skydd och lädergrimma, traskar rätt på transporten för att åka den lilla biten in till veterinären för att vara där i 5 min, betala och få en spruta och sen åka hem. Haha.
 
Blev en ordentlig mockning, vända på totalt allt i boxen.Fixa sista maten, städa undan lite i mitt bås, ännu en gång. Men tog även bort saker som inte ska vara kvar. Får se när jag orkar försöka sälja av det. Åt även av mina egengjorda energibars, så nu står några i stallet. Ska försöka göra flera när det finns tid.
 
Goda var dom! Och självklart hinner min dam med att rulla sig när jag inte är där, så jag får inga bra bilder. Typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0