Äntligen

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Var till stallet direkt efter jag kom hem från jobbet idag, var där ungefär 18.30. Började med att mocka och ställde upp Corona på gången. Pysslade med min dam en stund för att sedan tränsa och hämta en longerlina. Min lilla galning håller sig inte riktigt på marken så tog det säkra före det osäkra. In i ridhuset och se om det fanns någon hälta kvar. Och nixpix. Helt borta. Underbart!
 
Så in i stallet igen för att sadla och göra sig i ordning för en kortare ridtur. Och det var så undebart, att äntligen sitta upp på hennes rygg igen. Se öronen spetsade och hur hon trampar på i 180km/h. Hon är allt underbar min dam! Så det blev att rida mycket fyrkantspår och stora volter. I alla gångarter och varv. Helt basic alltså. Se till att hon lyssnade på mig och inte hade huvudet någonstans bland droppandet på utsidan av ridhusväggen. Haha. Men hon skötte sig väldigt bra och fick sig ett riktigt lyft, satt verkligen på baken och arbetade. Hon måste ha sett otroligt maffig ut, för det kändes hon. Ännu en sån där gång då det går så bra att man velat ha det på bild.
 
In i stallet igen för att fixa mat och annat smått och gott. Bland annat fotade jag en nyinköpt sak, som ska användas i morgon. Ni får se vad i morgon då jag jobbar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0