Märkning med namn och hjärtan

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Då det har blivit lite fel med höpåsarna och täcken vid utsläpp, frukost och lunchning så har jag nu börjat märka upp allt som har man Corona att göra. I hennes täcken står nu hennes namn och mitt namn. På hinkarna står nu Coronas namn skrivet med ett hjärta och såklart vilken tid på dagen hon ska ha det. Även hönäten har fått små lappar fastsatta vid krokarna med namn och "insläpp" eller "natt" märkt.
 
Alla höpåsar får sig en tejpbit över det lilla handtaget och så Coronas namn och vilken tid som de ska ges, alltså om det är frukost eller lunch. Men de häftigaste är att jag har limmat på Coronas namn i tyg på påsarna. Däremot har jag ännu bara en i stallet med namnet. De andra ligger hemma och ska fixas med lite till. Märkte att texten inte satt så bra som jag hade hoppats, så det ska förstärkas med att sys oxå. Men det kommer att bli så grymt häftigta höpåsar när de är klara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0