På lördag, på lördag!

Foto: Nellie, Dessie och Ebba.
 
Ååh, vad jag längtar till på lördag. Då är det dags för dressyrträning, och jag kommer att ha en som fotar mig!
Hur kul lixom?! Jag vet däremot inte om det kan komma någon film... Hmm, hon kanske kan filma lite med min kamera oxå, så hon får 2 att hålla i. Iih!
 
Jag längtar efter att få rida första dressyrträningen och att jag kan få den på bild. Jag rider så mycket bättre för instruktör än själv. Även fast det kan bli bra pass själv med. Har även pratat med ännu en tränare som ska komma till stallet vecka 10. Hoppas att hon har tid någon dag den veckan att hålla en lektion. Här tar man allt på en gång så att säga (; Men det är så roligt att äntligen vara igång.
 
Har även pratat med en hästmassör om att ev ta ut henne snart så hon får känna igenom min dam så att det inte är några konstiheter och så att jag får lite att tänka på innan vi startar upp rejält. Så det ska bli skönt att hon blir igenomkollad. Få se när den tiden blir av, om det blir snart eller om de får vänta någon vecka till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0