Vadå vacker?!

Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
Första bilden, jag smälter. Min otroligt vackra tjej det dära!
dagens träning blev longering och sedan löslongering. Får säga att det är otroligt svårt att fota min tjej när hon springer runt mig och jag tog det långa objektivet. Typiskt.
Men kul tyckte hon att det var! Och det är vad som räknas. Hon mortionerade sig själv idag, och jag fxade allt med mockning att göra (; Haha.
 
Men jag lämnade min kära häst i sin box då hon väntade på sin tur att få nya dojjor. Så i morgon när jag kommer har hon fina fötter igen. Skönt! Tyvärr kunde jag inte vara med då jag ska jobba och det var en tappsko i stallet hos en annan häst och hon behövde ha ut hovis tidigare. Så jag säger inte nej så länge dom tar hand om min dam och ser till att hon kommer ut i sin hage igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0