Bus i ridhuset

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Vet inte om det går att beskriva känslan av att jag har ett ridhus nu 5 meter från stalldörrarna. Det är obeskrivligt. Så igår fick min vackra dam ta sig några varv i full galopp alldeles ensam i ridhuset. Och som hon njöt. Och tyckte att det var grymt kul! Började med att skritta fram henne några varv, lös runt, runt. Mycket fin tjej. Sedan blev det en hel del bockningar och race, dessvärre fick jag inga bra bilder där inne, och kände att jag inte riktigt orkade hålla på med inställningarna så stod mest och tittade på min tjej.
 
Hade mockat och gjort i ordning allt med mat osv tidigare och så var det bara pyssel med min tjej kvar. Sedan skrittade vi av i ridhuset med, lugnt och fint följde hon med mig vad jag än gjorde. La en volt osv. Helt lös, obeskrivligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0