Corona, min fina

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Snygga bilder alltså...
Iaf så blev det en ridtur på min vackra dam. Hon var pigg och glad som vanligt. Och jag hade mina röda Tretorn och hon hade sina benskydd från Hööks, alltså det var en allt för snygg bild (;
 
Hon sköte sig fint, något stark men efter en massa övergångar och halvhalter lyssnade hon bättre. Mycket sidvärtsrörelser för att fånga upp yttersidorna för min del, och det gick väl hyffsat ändå. Ska väl inte klaga allt för mycket (; Men det finns mera att träna på. Så jag hoppas få in en dressyrträning nästa vecka, men det beror på.
 
Fick även hem en snygg sak idag, som ni ska få se i senare inlägg. Kanske ska använda det på träningen? (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0