Dyón Working Collection

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
förra veckan lyckades jag hitta ett träns, i rätt färg och storlek som jag suktat efter länge. Det från Dyón WC, med mönstersöm. Det är bara så snyggt! Det svåra var att hitta det begagnat i rätt storlek, det mesta som säljs är i stl full, men jag ville h stl cob på detta träns då full blir så stort. det ändå som inte riktigt passade var pannbandet, så det är redan utbytt till ett blingbling. Annars sitter det otroligt bra och jag behöver inte ha alla spännen längst upp, så nu kan jag äntligen rida med hackamoret igen!
 
Sedan blir det att köpa förbygeln med martingal och sist tyglarna. Har ett par rambo micklem tyglar till nu. Superbra!

Kommentarer
Postat av: c

Varför vill du ha en förbygel med martingal på henne?

2014-01-15 @ 18:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0