En korg för ordning och reda

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
För ett tag sedan så var jag på IKEA och köpte lite smått och gott, då fick denna svarta korg följa med mig hem. Och nu står den i sadelkammaren. Den är fullproppad med allt från läderprodukter till flugmedel och broddverktyg. Saker som man vill ha i värmen i sadelkammaren och saker som lätt kommer bort. Men även att de ska vara lätt att hämta.
 
Det ska bara fixas en snygg namnskylt på den. Men har inte bestämt hur den ska se ut än. Men Panduro kommer att besökas för att köpa en massa saker senare när jag jobbar så perfekt att jag kan springa in innan dom stänger. Men så länge får den vara namnlös och stå på hyllan ovanför min sadel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0