Horseware fleece plus

 
Jag som bara nöjer mig med det bästa, är såklart ute efter ett täcke från Horseware. Nu när vintern är här och antagligen för att stanna, så vill jag ha ett fleecetäcke med hals för att kunna hålla min dam varm efter träningar när hon är svettig i första hand. Även vid andra tillfällen såklart. Men problemet är att det finns 3 olika fleecetäcken och i olika prisklasser.
 
Först är det Mio plus fleece för 450 kr som är den billigaste.
Sedan är det Amigo plus fleece för 790 kr.
Och den dyraste varianten är Rambo GP Dustbuster för 800 kr.
 
Jag är inne på antingen Mio eller Rambo täckena. Mio för att den har en snygg färg, täcket i mitten. Men Rambo för att den sägs ha egenskaper att "rengöra" din häst medan du inte är där. Typ. Skulle vara kul att testa, men för det priset är det väldigt saftigt. Så jag avvaktar lite och ser när jag har bestämt mig vilken modell jag ska köpa.

Kommentarer
Postat av: Liza Morrison

Granngården har just nu 30% rabatt på Amigo täcken. Vet att det finns ett med hals som jag själv tittat på i stl 145. :)

Svar: Då ska jag springa in dit innan jobbet i morgon! Tack! :)
Linda Enarsson

2014-01-26 @ 19:53:47
URL: http://teammorrison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0