Hunnit med en hel del

Mobilkamera
 
Började morgonen med en ytterst liten sovmorgon. Så jag var uppe strax innan 7 och var i stallet en halvtimme senare. Mockade, släppte ut min häst och pysslade lite. Sedan tog jag bilen till Tierp och köpte lite mat till min totto, annars blir hon hungrig. Och lämnade tillbaka lite annat smått och gott.
 
Styrde sedan bilen mot Österby för att hämta ut smörgåstårta, och sen hämta upp mormor som hade en bil som inte ville starta. Iväg till PRO-lokalen och duka i ordning för att nu sitta här hemma och skriva detta. Nu ska jag klä på mig allt igen och ta mig till ett stall. Mera får ni veta senare eller någon annan dag :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0