Lila snyggt schabrak

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Ett sprillans nytt lila schabrak, som är köpt via Tradera. Alltså vad jag älskar den sidan! Det är så snyggt! Och jag har försökt buda hem det ett antal gånger men har alltid överstigit min budget. Så nu lyckades jag äntligen hålla priset nere och få hem det!
 
Tyvärr var det inte samma nyans på de lila benlindorna jag hade hemma, så de lär säljas iväg och ska kolla om Hööks kombilindor har samma lila nyans. Isf får ett set med lila lindor följa med mig hem nästa gång jag är på Hööks. Har ju bara ett presentkort där (;
 
Kanske att jag tar och använder detta på dressyrträningen, när den blir bokad och klar. Så tar jag svarta lindor till. Blir nog sjukt snyggt det med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0