Några frågor

Varför vill du ha en förbygel med martingal på henne?
Då jag har martingal på henne vid hoppning, och tycker att en förbygel är snyggare och mer praktiskt så vill jag köpa en sådan senare. Har redan en gammal och begagnad men som funkar för tillfället. Använder även martingal när hon vilat några dagar då hon lätt blir övertaggad och slänger mycket med huvudet.
 
Tar du kort med en kamera? Isf vad för kamera är det? Och vilket bildredigeringsprogram andvänder du??
Jag tänkte skriva ett inlägg om det, ska försöka hitta tid bara :)
 
Vilken fin, är det din häst?
Ja det är min! Min vackra Corona är det :)
 
Vad är det för nät ni använder till höet? :)
det är ett slowfeedingnät som är köpt här :)
 
Kan du inte skriva om dina familjemedlemmar?
Jag är inte så förtjust i att skriva ut en presentation om mina familjemedlemmar då det är jag som valt att blogga och inte dom. Så nej, det kommer ingen presentation om dom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0