Reashopping

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Igår var jag och pojken in till Gävle och stan. Vi började med Ryttarstugan, där jag hade fått lägga undan ett täcke, Amigo Insulator 1 piece Heavy i lila och stl 140. Så fin min lilla dam blev i det! Och tack till grymma Ryttarstugan att jag fick lägga undan den och för grym service! Därifrån följde även ett halstäcke från Amigo till mitt utetäcke, det ofodrade. Och älska när man kommer fram till kassan och täcket var mera prisnedsatt och även att halsen var det. Blev billigare än vad jag tänkt (;
 
Det var däremot dåligt med shopping inne på Hööks, fanns inga storlekar kvar på rean och den var ganska så tråkig. Sen ville jag ha ett bett med mig hem men det var även slut. Så typiskt. Så därifrån blev det bara 4 st nya benreflexer. Aja, åker väl in till Uppsala och handlar det där istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0